Skal du flytte?
Midtnett sørger for at strømmen du bruker blir fraktet hjem til deg. Vi eier strømkablene, men du velger selv hvilket strømsalgsselskap du kjøper strømmen fra.
Når du flytter må du ikke glemme å si opp strøm og nettleie i boligen du flytter fra, eller glemme å bestille ny avtale i den nye boligen. Dette kan i verste fall by på noen utfordringer i en allerede stressende situasjon.
Hvis du ikke sier opp avtalen når du flytter kan det være at du betaler for strømmen selv om du ikke lenger bor der. Dersom du glemmer å bestille strøm og nettleie i boligen du flytter inn i, kan du risikere at strømmen blir stengt grunnet manglende kunde. Det er derfor viktig at du husker å si opp når du flytter ut, og at du bestiller en ny avtale når du flytter inn.
Si opp eller bestille gjør du enkelt hos strømleverandør – ikke hos oss som netteier.
Oppsigelse av strøm og nettleie gjør du ved å ta kontakt med din nåværende strømleverandør. Når de registrerer en oppsigelse hos seg, vil også nettleieavtalen din bli sagt opp automatisk. Hvis du er usikker på hvem som er din strømleverandør er det fint om du sjekker strømregningen din før du eventuelt tar kontakt med oss.
For kunder som ikke får en strømavtale med et strømsalgsselskap
Ta kontakt med oss via skjema nedenfor dersom du ikke har mulighet til å få en strømavtale med et strømsalgsselskap.
Hvis du er registrert med leveringsplikt fra Midtnett og ønsker å si opp, kan du fylle ut:
Ta evnt. kontakt for å se hvordan vi kan hjelpe.
Ring 32783298 eller send epost til: [email protected]
Kundesenter er åpent 08:00-15:00